محوطه سازی باغ


محوطه سازی باغ در زندگی شهری به منزله تنفس میان دود و دم و آلودگی های شهری است.ویلاهای ساخته شده در اطراف تهران نشان دهنده اهمیت محوطه سازی ویلا هستند.برای محوطه سازی باغ در نظر داشتن عوامل محیطی مانند تغییرات آب و هوا،نوسان رطوبت نسبی در فصل های مختلف،میزان بارندگی و پدیده های جوی  از مهم ترین عوامل می باشد.
در طراحی فضای سبز ویلا المان های متنوعی برای به کارگیری وجود دارد.در جهت زیباسازی محوطه ویلا میتوان از برکه ،استخر،آلاچیق،آبنما ،استفاده کرد.محوطه سازی باغ ویلا با استفاده از آلاچیق در بیشتر باغ ویلاها دیده میشود. انواع مختف آلاچیق  از جمله  آلاچیق های شیشه ای ،آلاچیق های  چوبی را می توان نام برد که در باغ ویلاها استفاده می شود.

ویلای استخردار


استخر در باغ ویلا یکی از مهمترین دغدغه های صاحبان باغ ویلا است.به دلیل اینکه افراد وجود استخر را در باغ ویلا ضروری میدانند.مراحل ساخت استخر در باغ ویلا را به طور کامل در مقاله ی دیگری در سایت املاک پدر عنوان نموده ایم.همچنین آبنما ها نیز از دیگر عناصر زیبایی بخش به محوطه ویلا ها هستند،که طراحان در صورت لزوم از آن استفاده می کنند.
کف سازی محوطه جزء زیر ساخت های محوطه سازی محسوب میشود که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.کف سازی باید به صورت کاملا اصولی انجام شود. گل کاری،چمن کاری  و سنگ فرش کردن محوطه حیاط ایجاد راه های ورودی به ویلا و آلاچیق از مهترین نکات کف سازی محوطه باغ ویلا به شمار می رود.

محوطه سازی فضای سبز


محوطه سازی با استفاده از فضای سبز را میتوان با به کار گیری انواع و اقسام درختان و گیاهان زینتی انجام داد.درختچه های زینتی بسیار زیادی مناسب با انواع آب و هوا ها وجود دارد که میتوان به شما در این زمینه کمک کند.

باغ ویلا


ما در املاک پدر با ارائه بهترین باغ ویلاها با محوطه سازی های فوق العاده زیبا و دلنشین در خدمت علاقه مندان به خرید باغ ویلا در اطراف تهران و کرج هستیم.