ساخت سوله مشاهده نسخه اصلی

 ساخت سوله:

 یکی از دغدغه های بسیار مهم صنعتگران و کارفرمایان ساخت سوله می باشد. برای این کار باید توجه داشت که از ابتدای شروع یک طرح ،اهداف باید متمرکز به مرحله تولید باشد . به دلیل اینکه از اهداف اصلی  احداث سوله و ایجاد کردن آن راه اندازی خط تولید است،که تمام هزینه ها در مسیر راه اندازی و شروع خط تولید صرف می شود . با برنامه ریزی و کنترل مناسب می توان خیلی از هزینه های ریز و درشت بی رویه و بیهوده  را در مسیر راه اندازی طرح به طور بهینه مصرف کرد.

نکات مهم برای ساخت سوله:

محل احداث یکی از نکات مهم برای احداث سوله می باشد، ابتدای کار باید  مسیر و محل طرح را به درستی انتخاب و کنترل کنید،باید در نظر بگیرید که اگر طرح مورد نظر شما به مکان  خاصی باید نزدیک باشد درآن مکان زمین خود را انتخاب کنید، و اگر تولیدات شما نیازمند به بازار خاصی نمی باشد میتوانید از شهرک های صنعتی و همچنین از موقعیت های دیگر جهت احداث و ساخت سوله استفاده نمایید

نکات تاثیرگذار در هزینه:

  1. دسترسی آسان به محل ساخت سوله
  2. دسترسی آسان به امکانات ضروری مثل آب،برق،جاده،گاز
  3. نیروی کار
  4. مقدار مسافت و فاصله محل ساخت سوله 
  5. هموار بودن محل ساخت سوله

توجه داشته باشید که احداث سوله و سالن تولید تنها ۲۰ درصد از هدف شما می باشد .زیرا هدف اصلی شما راه اندازی خط تولید و رسیدن به پول و درآمد می باشد. دلیل طرح های ناموفق این می باشد که در ابتدای طرح تمام دارایی خود را صرف احداث و ساخت سوله کرده اند و بعد از تمام شدن احداث سالن های تولید و ساختمانی ،برای خرید ماشن آلات هزینه ای باقی نمی ماند.همچنین احداث سوله به معنی تولید نیست، پس در انتخاب موارد و هزینه ها باید طبق برنامه اهداف خود را به جلو پیش ببرید.کسانی که محدودیت سرمایه دارند باید از احداثات کوچک استفاده نمایند،و به دنبال احداث سوله بزرگتر نباشند و هزینه های خود را برای مراحل بعدی نگه دارند.

در ساخت سوله با چند نفر از کارآفرینان و کسانی که قبل از شما اقدام به ساخت سوله کرده اند مشاوره کنید. ابعاد سوله را طوری در نظر بگیرید که در آینده بخاطر کوچک و یا بزرگ بودن به دردسر نیفتید.

انواع سوله:

برای خرید باغ ویلا در شهریار و خرید باغ ویلا در ملارد  از مشاوران مجرب املاک پدر با چندین سال تجربه در این زمینه مشاوره بگیرید.

 

مشاهده مطالب بیشتر