نکات خرید باغ ویلا در شهریار مشاهده نسخه اصلی

استان تهران با وجود آب و هوای آلوده در اطراف خود دارای مناطقی خوش آب و هوایی می باشد که اخیرا بستر مناسبی برای ساخت باغ ویلا شده اند. شهریار یکی از مناطق اطراف استان تهران است که می توانیم آن را از نظر بافت شهری به دو دسته تقسیم نماییم: بخش مدرن و باغی، بخش مدرن و شهری 

مشاوران با تجربه املاک پدر با سابقه چندین ساله در زمینه خرید و فروش باغ ویلا در شهریار آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد. ما به واسطه فعالیت چندین ساله در این زمینه تجربه خوبی را کسب نموده و قصد داریم تا در این مقاله نکاتی در مورد خرید باغ ویلا در شهریار را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم تا با اطمینان کامل ملک مورد نظر خود را بررسی کرده و خرید نمایید تا در سال های آتی دچار مشکل نشوید.

یکی دیگر از شهرک های شهریار که نظر زیادی از خریداران رابه دلیل دسترسی راحت و موقعیت فرهنگی به خود جلب کرده است شهرک کردزار می باشد. قیمت های این مناطق مطابق با متراژ ملک، موقعیت مکانی، دارا بودن سند و پایان کار شهرداری، مجوز ها ، انشعابات و...متغیر می باشد و بیشتر آن ها بالای 300 میلیون می باشند.

همچنین مناطق کردامیر، وحیدیه، یبارک هم نسبت به دیگر مناطق شهریار دارای ارزش ملکی خوبی هستند و در لیست باغ ویلا های املاک پدر باغ ویلاهای زیادی در این مناطق ثبت شده است.

از نکات مهمی که شما مشتریان عزیز باید در خرید باغ ویلا ، باغ و باغچه در مناطق اطراف استان تهران از جمله شهریار، محمدشهر ، ملارد در اولویت قرار دهید اسنادهای معتبر ، فاکتورهای مکانی، مجوزها و موقعیت آینده می باشد .

مشاهده مطالب بیشتر