استان تهران با وجود آب و هوای آلوده در اطراف خود دارای مناطقی خوش آب و هوایی می باشد که اخیرا بستر مناسبی برای ساخت باغ ویلا شده اند. شهریار یکی از مناطق اطراف استان تهران است که می توانیم آن را از نظر بافت شهری به دو دسته تقسیم نماییم: بخش مدرن و باغی، بخش مدرن و شهری 

مشاوران با تجربه املاک پدر با سابقه چندین ساله در زمینه خرید و فروش باغ ویلا در شهریار آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد. ما به واسطه فعالیت چندین ساله در این زمینه تجربه خوبی را کسب نموده و قصد داریم تا در این مقاله نکاتی در مورد خرید باغ ویلا در شهریار را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم تا با اطمینان کامل ملک مورد نظر خود را بررسی کرده و خرید نمایید تا در سال های آتی دچار مشکل نشوید.

  • بخش مدرن و شهری : این بخش شامل شهرک های کردزار، والفجر، تیسفون، وحیدیه، باغستان، کردامیر، یبارک و... می باشد. از بهترین شهرک هایی که شما می توانید اقدام به خرید باغ ویلا نمایید شهرک والفجر و تیسفون است. تجریه ثایت کرده است که این شهرک ها از محبوبیت خوبی نزد پایتخت نشینان برخوردار هستند. این شهرک های ویلا نشین دارای مزیت های فراوانی می باشند از جمله دارا بودن تمام انشعابات قانونی (گاز، برق، آب) و امنیت مثال زدنی، نگهبانی 24 ساعته و دسترسی آسان به مرکز شهر ، همچنین باید بدانید که مساحت زمین های این مناطق از 1000 متر  شروع میشوند و برآورد میشود که برای خرید باغ ویلا در این مناطق حداقل مبلغی حدود 900 میلیون لازم است.

یکی دیگر از شهرک های شهریار که نظر زیادی از خریداران رابه دلیل دسترسی راحت و موقعیت فرهنگی به خود جلب کرده است شهرک کردزار می باشد. قیمت های این مناطق مطابق با متراژ ملک، موقعیت مکانی، دارا بودن سند و پایان کار شهرداری، مجوز ها ، انشعابات و...متغیر می باشد و بیشتر آن ها بالای 300 میلیون می باشند.

همچنین مناطق کردامیر، وحیدیه، یبارک هم نسبت به دیگر مناطق شهریار دارای ارزش ملکی خوبی هستند و در لیست باغ ویلا های املاک پدر باغ ویلاهای زیادی در این مناطق ثبت شده است.

  • بخش مدرن و شهری: این بخش هم شامل اندیشه(فاز1 تا فاز 4)، ولیعصر، عباس آباد و... می باشد.

از نکات مهمی که شما مشتریان عزیز باید در خرید باغ ویلا ، باغ و باغچه در مناطق اطراف استان تهران از جمله شهریار، محمدشهر ، ملارد در اولویت قرار دهید اسنادهای معتبر ، فاکتورهای مکانی، مجوزها و موقعیت آینده می باشد .