شهرک فردوسیه یکی دیگر از توابع شهریار محسوب می شود که شامل روستاهای فردوس،  رامین، وسطر، عبد آباد، خاوه و یوسف آباد صیرفی می باشد، محل های عبدآباد و خاوه نسبت به محلات دیگر دارای قدمت تاریخی بیشتری می باشند. همچنین محل فردوس هم  از قدیمی ترین محل های شهر فردوسیه است که در گذشته به نام منوچهری بوده، که ناصرالدین شاه قاجار با رفت و آمد در این محل و با تماشای باغ های زیبا و سرسبز نام آن را  به نام فردوس تغییر داد. از مناطق زیارتی این محل هم می توان به امام زاده جعفر و محسن اشاره کرد.

فردوسیه از توابع شهرستان شهریار:

جمعیت شهر فردوسیه برابر با 10815 نفر می باشد. همانطور که در بالا ذکر کردیم این محل به دلیل سرسبزی و باغ ها و وجود زمین های کشاورزی باعث شد با گذشت زمان باغ ویلاهای زیادی در این منطقه احداث شود تا نظر زیادی از افراد را  برای خرید باغ ویلا جلب نماید  بنابراین افرادی که قصد خرید باغ ویلا در شهریار و مناطق اطراف آن دارند می توانند ، شهرک فردوسیه می توانید یکی از گزینه های مد نظر باشد.

معرفی شهرک کهنز: 

یکی دیگر از شهرک هایی که در جنوب شهریار واقع شده است کهنز می باشد که با مرکز شهرستان در حدود یک کیلومتر فاصله دارد. با شهرک های اسدآباد، دینارآباد، فردوسیه و مرکز شهرستان شهریار مجاورت دارد و شامل ستاد فرماندهی غرب استان تهران است . آب و هوای این شهرک بسیار معتدل می باشد و همچنین شامل باغ ها و زمین های کشاورزی و مراکز فرهنگی اعم از مدارس، ادارات، آموزشگاه و باشگاه های متعددی است.

با مراجعه به لیست باغ ویلاهای املاک پدر مشاهده خواهید کرد که باغ ویلا های زیادی در مناطق کهنز و فردوسیه برای فروش ثبت گردیده اند که در متراژها و قیمت ها مختلف با بهترین شرایط و امکانات از جمله دارای استخر سرپوشیده مجهز به سیستم گرمایشی و سیستم تصفیه با طراحی زیبا، تمامی انشعابات کامل و قانونی، استفاده از بهترین متریال وشیرآلات در ویلاهای لوکس و دوبلکس، واقع در مناطق دنج و آرام  و در بهترین موقعیت مکانی شهریار، درای سوییت های سرایداری  و دیگر امکانات که توانسته است تمام باغ ویلاهای این مناطق را متمایز کند. همچنین می توانید از دیگر مناطق شهریار از جمله دهکده ویلایی کردزار، تیسفون و... باغ ویلا مورد نظر خود را با مشورت از مشاوران املاک پدر خریداری نمایید.