یکی از روستاهای شهرستان ملارد که در غرب استان تهران واقع شده است خوشنام می باشد، این روستا در دهستان ملارد شمالی قرار دارد، و طبق سرشماری که توسط مرکز آمار ایران در سال 1395 صورت گرفته است جمعیت آن برابر 4687 نفر می باشد  که از طبیعت سرسبز، بکر و شگفت انگیزی برخوردار است. این روستا دارای باغ های کشاورزی به مساحت 300 هکتار می باشد که از محصولات و میوه های بسیار متنوعی برخوردار می باشد. آب و هوای این روستا بسیار عالی و معتدل می باشد و در هر فصلی از سال جذابیت دلنشین و زیبای خود را به جا می گذارد.

دهکده باغ ویلایی خوشنام:

روستای خوشنام یکی از قطب های مهم و بزرگ گردشگری و سیاحتی محسوب می شود که از مناطق اطراف خوشنام از جمله: ملارد، فردیس، سرآسیاب، مارلیک و... گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است. در فصل تابستان بیشتر این گردشگران برای تهیه و جمع آوری  سبزیجات و میوه های درختی به این روستا رجوع می کنند و روانه این منطقه می شوند. کوه صخره ای به شکل مخروط به نام تخت کیکاووس که از سنگ های آذرین تشکیل شده است در این روستا وجود دارد که دارای آثار معماری زیادی می باشد.

 باغ ویلاهای زیادی در خوشنام برای خرید در سایت املاک پدر ثبت شده است که شمامی توانید به صفحه خرید باغ ویلا در ملارد به لیست باغ ویلاهای این منطقه  مراجعه و آن ها را مشاهده فرمایید.  بیشتر باغ ویلاها دارای سبک معماری منحصر به فرد و زیبا، واقع در بهترین شهرک ویلایی خوشنام با نگهبانی 24 ساعته، محوطه سازی شده با استفاده از درختان تنومند، نورپردازی های حرفه ای با نمایی فوق العاده در شب و از همه مهمتر دارای اسناد شش دانگ به همراه پایان کار شهرداری و تغییر کاربری از جهاد کشاورزی و عرصه و عیان هستند.

دهکده باغ ویلایی قشلاق ملارد:

روستای قشلاق ملارد در دهستان ملارد شمالی که یکی از توابع استان تهران است قرار دارد، جمعیت آن در سال 1395 برابر با 5110 نفر  بوده است. این روستا در گذشته قوشه قشلاق نام داشته که یکی از حومه های ملارد به شمار می رفت. در این روستای خوش آب و هوا و زیبا باغ ویلا های لوکس و لاکچری زیادی با متراژ ها و قیمت های مختلف و متفاوتی برای فروش وجود دارد که دارای انشعابات کامل و قانونی (آب،برق،گاز)، استخرهای زیبا و روباز در محوطه باغ، واقع در محیط های دنج و آرام که امنیت باغ ویلا را تا حدودی بالا برده است، دارای امکانات باشگاه، سونا،جکوزی با بهترین تجهیزات و... می باشد. املاک پدر با سابقه چندین سال در زمینه خرید و فروش باغ ویلا در مناطق اطراف استان تهران آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد.