معرفی  شهر صفادشت:

یکی از شهرهای استان تهران که در شهرستان ملارد واقع شده است صفادشت می باشد، شهر صفادشت از به هم پیوستن روستاهای نصیرآباد، ارسطو، عبادیه، گله کهریز، حصار طهماسب و شهر آباد تشکیل شده است. از جنوب به ساوه، از غرب به شهرهای محمدشهر و ماهدشت کرج، و امتدادش از شرق به بخش مرکزی ملارد کشیده شده است و در مسیر اصلی جاده تهران-اشتهارد قرار دارد.

این شهر دارای 52روستا، 7 دهیاری می باشد و شامل مزارع زیادی است. مطابق آخرین سرشماری که صورت گرفته است آمار این شهر 15.855 نفر و جمعیت روستاهای آن حدودا 16000 نفر می باشد.

در بخش صفادشت کشت محصولات کشاورزی از جمله ذرت دامی و گندم بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است. صفادشت از نظر وضعیت اقتصادی به دلایل برخورداری از شهرک صنعتی با 600 کارخانه،50 دامداری و مرغداری، 5000 هکتار زمین های کشاورزی، 30 واحد کشاورزی و 850 هکتار باغ از شرایط ویژ های برخوردار می باشد. اما متاسفانه شهرک های صنعتی باعث کاهش مشاغل و افزایش بیکاری شده است.

معرفی شهرک ملارد ویلا شمالی:

شهرک ملارد ویلا شمالی به دلیل طرح کمربندی سبز تهران و اجرا نشدن آن به جایگاه اصلی خود دست نیافته است .ابتدای این شهرک تعداد قطعات 223 است که از 600 تا 1191 متر می باشد و مورد توجه واحدهای تجاری و صنعتی قرار گرفته است. 357 قطعه ی 1500 متری با ابعاد 60*25 نیز در قسمت شمالی شهرک منطقه ویلایی ان را تشکیل می دهند. تمام قطعات و باغ ویلاهایی که در این منطقه ثبت شده است دارای اسناد شش دانگ و قابلیت انتقال قطعی هستند.

قطعات این شهرک به احتمال زیادی به کاربری مسکونی تغییر پیدا خواهند کرد به همین دلیل خرید و فروش و ساخت و ساز از رونق زیادی برخوردار خواهد شد. قطعات شرقی این شهرک به دلیل همجواری با شهرک جعفریه و قطعات غربی که به صورت باغ ویلا می باشند کارشناسان پیش بینی کرده اند که در آینده بهره برداری می شوند. وجود امکانات شهری در تمام نقاط این شهرک و اسناد شش دانگ ، نگاه خریداران زیادی را به سمت خود متمایل کرده و سرمایه گذاران را به سمت خود جذب کند.

مشاوران املاک پدر یکی از قدیمی ترین و باتجربه ترین مشاوران در زمینه خرید و فروش باغ ویلا در مناطق شهریار ،ملارد و محمدشهر می باشند که در سال های اخیرا توانسته اند باغ ویلاهای زیادی را به ثبت  و فروش برسانند .