چطور باغ ویلا را سریع بفروشیم مشاهده نسخه اصلی

متاسفانه در وضع کنونی اقتصادی بازار مسکن و ملک فروش فوری خانه و باغ ویلا راحت نیست و شاید شما هم از قبیل افرادی باشید که مدت طولانی خانه ای را برای فروش گذاشته باشید ولی هنوز خبری از مشتری نشده است . راهکار های آسان و کم  هزینه ای وجود دارد که انجام آنها میتواند تاثیر خوبی در روند فروش سریع ملک شما داشته باشد.

زمان نظافت فرا رسیده است

هرچه زودتر دست به کار شوید و شروع به تمیزکاری تمام سطوح خانه کنید .نه فقط یک تمیزکاری ساده ، بلکه مانند خانه تکانی های فصل بهار تمام خانه را برق بیاندازید .پنجره های تمیز تاثیر مثبتی بر روشنایی خانه و البته خریدار دارند .پس از هیچ بخشی از خانه غافل نشوید .علاوه بر نظافت ، رنگ کردن خانه و رفع عیوب هم از الزامات اولیه فروش هستش. 

خانه ویلایی تمیز و مرتب

خانه را خلوت کنید

اگر هنوز ساکن همان باغ ویلا هستید ، اتاق ها و کمد ها را از اشیای اضافه خالی کنید .هیچی بدتر از این نیست که خریدار با اتاق شلوغ و در هم رو به رو شود .قاب عکس ها و اشیای شخصی را از داخل خانه بردارید تا خریدار بتواند زندگی کردن در آن ملک را تجسم کند .این مورد برای فروش باغ نیز باید رعایت شود.باغی که هرس شده و مرتب باشد به مراتب بهتر به فروش میرسد.

باغ ویلا سر سبز

عکس های خوب بگیرید

در حال حاضر بیشتر خرید و فروش باغ از طریق اینترنت صورت میگیرد و تصاویری که شما از ملک خود در وبسایتهای فروش قرار میدهید در جذب مشتری بسیار موثر هستند . پس عکسهایی که از ملک میگیرید باید در روشنایی روز باشد و به خوبی ابعاد را نشان بدهد .

واقع بین باشید

برای فروش راحت تر و سریع تر ، قیمتی که بر روی ملک میگذارید باید واقع گرایانه باشد . حتما با مشاورین املاک آن منطقه مشورت کنید تا قیمت صحیح ملک شما مشخص شود .دقت کنید که زمان فروش هم بی تاثیر در این روند نخواهد بود.

مشاهده مطالب بیشتر