متاسفانه در وضع کنونی اقتصادی بازار مسکن و ملک فروش فوری خانه و باغ ویلا راحت نیست و شاید شما هم از قبیل افرادی باشید که مدت طولانی خانه ای را برای فروش گذاشته باشید ولی هنوز خبری از مشتری نشده است . راهکار های آسان و کم  هزینه ای وجود دارد که انجام آنها میتواند تاثیر خوبی در روند فروش سریع ملک شما داشته باشد.

زمان نظافت فرا رسیده است

هرچه زودتر دست به کار شوید و شروع به تمیزکاری تمام سطوح خانه کنید .نه فقط یک تمیزکاری ساده ، بلکه مانند خانه تکانی های فصل بهار تمام خانه را برق بیاندازید .پنجره های تمیز تاثیر مثبتی بر روشنایی خانه و البته خریدار دارند .پس از هیچ بخشی از خانه غافل نشوید .علاوه بر نظافت ، رنگ کردن خانه و رفع عیوب هم از الزامات اولیه فروش هستش. 

خانه ویلایی تمیز و مرتب

خانه را خلوت کنید

اگر هنوز ساکن همان باغ ویلا هستید ، اتاق ها و کمد ها را از اشیای اضافه خالی کنید .هیچی بدتر از این نیست که خریدار با اتاق شلوغ و در هم رو به رو شود .قاب عکس ها و اشیای شخصی را از داخل خانه بردارید تا خریدار بتواند زندگی کردن در آن ملک را تجسم کند .این مورد برای فروش باغ نیز باید رعایت شود.باغی که هرس شده و مرتب باشد به مراتب بهتر به فروش میرسد.

باغ ویلا سر سبز

عکس های خوب بگیرید

در حال حاضر بیشتر خرید و فروش باغ از طریق اینترنت صورت میگیرد و تصاویری که شما از ملک خود در وبسایتهای فروش قرار میدهید در جذب مشتری بسیار موثر هستند . پس عکسهایی که از ملک میگیرید باید در روشنایی روز باشد و به خوبی ابعاد را نشان بدهد .

واقع بین باشید

برای فروش راحت تر و سریع تر ، قیمتی که بر روی ملک میگذارید باید واقع گرایانه باشد . حتما با مشاورین املاک آن منطقه مشورت کنید تا قیمت صحیح ملک شما مشخص شود .دقت کنید که زمان فروش هم بی تاثیر در این روند نخواهد بود.