مردم پایتخت نشین با توجه به گرمی هوا در تابستان و آلودگی هوا در فصل سرما همیشه به دنبال تفرجگاهی با آب و هوای مطبوع هستند.سفر به شهرهای شمالی کشور در تعطیلات همیشه با ترافیک های سنگین توام بوده از این رو مردم تهران سفر کوتاه مدت به اطراف تهران را ترجیح میدهند.اما این عمل با توجه به بالا بودن قیمت باغ ویلا در اطراف تهران برای همه ی مردم میسر نیست.

قیمت باغ ویلا در شهریار 

قیمت باغ ویلا در شهریار با توجه به فاصله ی 30 دقیقه ای از تهران و وجود امکانات شهری در مناطق باغ ویلایی بالا می باشد.حدود قیمت از پانصد میلیون آغاز شده و تا حدود 10 میلیارد نیز میرسد.
همان طور که در املاک پدر مقاله ای با عنوان معرفی شهرستان شهریار گفته شد،شهریار یکی از مناطقی است که در سال های اخیر به شدت مورد توجه ویلاسازان قرار گرفته است.قیمت خرید باغ ویلا در شهریار با توجه به متراژ و امکانات باغ ویلا متغیر می باشد.

قیمت باغ ویلا در ملارد نیز مانند شهریار با توجه به متراژ باغ ویلا و امکانات لحاظ شده در آن بسیار متغیر می باشد.ملارد با قرار گرفتن در فاصله کم از شهر تهران و دارا بودن طبیعت زیبا،همیشه مورد توجه مردم تهران برای تفرجگاهی جهت مسافرت های کوتاه مدت می باشد.صفادشت منطقه ای در ملارد است که باغ ویلاهای بسیاری در آن ساخته شده است.