استخر در باغ ویلا

ما در املاک پدر همواره شاهد خریدارانی بوده ایم که برای وجود استخر در محوطه باغ بسیار اهمیت قائل بودند و یکی از مهم ترین فاکتورهایشان برای خرید باغ ویلا استخر میباشد، در این مقاله قصد داریم تا شما را با بخش های مختلف تاسیسات باغ ویلا با استخر آشنا کنیم.

مدار گردش آب:

تجهیزات استخر یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان باغ ویلا ست که از مهمترین بخش ها در استخر مدار گردش آب می باشد که خود دارای قسمت هایی هم چون پمپ، فیلتر تصفیه، شیرآلات و لوله کشی های مسیر رفت و برگشت میباشد.

فواره و آبنما:

سیستمی که در درون استخر برای پرتاب آب از بیرون به داخل استخر برقرار است با استفاده از یک آبنما و دو فواره در سطح زیرین استخر و چهار فواره در کناره های استخر،عمل میکند.تجهیزات نام برده شده دارای سیستم تصفیه مستقل می باشند.

هیترها:

دو نوع سیستم گرمایشی برای استخر وجود دارد که نوع اول پمپ حرارتی بوده که از سیستم مکانیزه تری برخوردار است و برای افزایش دمای آب استخر به کار گرفته می شود.اما نوع دوم که هیتری از نوع گازی است که بیشتر برای افزایش دمای آب جکوزی در مدت زمان کوتاه مورد استفاده قرار میگیرد.

سیستم های اتوماتیک مواد شیمیایی:

کلر و اسید،مواد شیمیایی هستند که با استفاده از سیستم اندازه گیری و آنالیز مواد شیمیایی دقیق به همراه پمپ تزریق به آب استخر اضافه میشوند.این ماده صرفا برای تنظیم ph به آب استخر اضافه میشوند و باید در اندازه و نوع آنها دقت لازم را به خرج داد.

روشنایی:

استخر تعبیه شده در محوطه باز باید از روشنایی خوبی برخوردار باشد.تمامی چراغ های روشنایی در محیط استخر معمولا به یک پنل مرکزی متصل هستند.

سیستم کنترل:

تمام مواردی که در این مقاله گفته شد نیازمند یک سیستم کنترل قوی میباشد که تجهیزات را با هم هماهنگ کرده و مدیریت کند.

املاک پدر شما را در خرید باغ ویلا در شهریار و خرید باغ ویلا در ملارد و خرید باغ ویلا در محمدشهر با ارائه  بهترین باغ ویلاها با قیمت های مناسب یاری می کند.