سنگ فرش باغ ویلا

در محوطه سازی باغ ویلا یکی از مهمترین بخش ها انتخاب جنس و رنگ سنگ فرش برای محوطه بیرونی باغ ویلاست.در طراحی محوطه وفضای سبز،سنگی فرشی را انتخاب میکنیم که مطابق با محیط و شرایط و اقلیم ما باشد و همچنین با سلیقه ما هم خوانی داشته باشد.در سال های اخیر باغ ویلاهای بسیاری در اطراف تهران ساخته شده اند که دارای محوطه سازی بسیار زیبایی هستند.باغ ویلاها در شهریار از طراحی های بسیار وِیژه ای برخوردار هستند که با استفاده از سنگ فرش های زیبا طراحی شده اند.

سنگ فرش های بتنی:

اگر دغدغه ی قیمت را دارید بهتر است که از سنگ فرش های بتن درجا استفاده کنید چرا که نسبت به سنگ فرش های دیگر بسیار مقرون به صرفه میباشد.همچنین این نوعه از سنگ فرش نصب بسیار آسانی داشته و نگهداری از آن نیز ساده میباشد.تنها ایرادی که میتوان به آن گرفت در شکل ظاهری این نوع سنگ فرش است که بعد از مدتی کسالت بار به نظر میرسد که میتوان برای خلاصی طرح های مختلفی را طبق سلیقه ی خود بر روی آن ایجاد کرد.همچنین میتوان از سنگ فرش های بتنی پیش ساخته استفاده نمود که هم دارای طرح و رنگ های متنوعی می باشد هم از قیمت مناسبی برخوردار است.

                                                                


سنگ فرش های آجری:

سنگ فرش های آجری به واسطه رنگ متمایل به قرمز و نارنجی گرمای دلچسبی را به محوطه میبخشند.همچنین با هر نوعی از مصالح سازگار هستند و میتوانند در کنار همه ی مصالح مورد استفاده قرار بگیرند و بیشتر برای زیبا سازی محوطه از این نوع سنگ فرش استفاده میشود.

                                                                    


سنگ فرش های آهکی:

سنگ آهک به دلیل ماهیتی که مبنی برانعکاس گرما دارد،بیشتر در نواحی گرم مورد استفاده قرار میگیرد.همچنین به دلیل رنگ سفید یا کرمی که دارد در نواحی سایه دار نیز مورد استفاده قرار میگیرد چرا که در روشن سازی محیط بی تاثیر نمیباشد. تصویر زیر یک باغ ویلا در ملارد می باشد که محوطه  آن با سنگ فرش های آهکی دیزاین شده است.

                                                            


تراورتن:

سطح مطلوب تراورتن باعث شده تا از آن بیشتر در اطراف استخر استفاده شود.چرا که هیچ آسیبی را به پاهای برهنه نمیرساند و همچنین نسبت به سنگ های دیگر دارای نفوذ کمتری می باشد و نگهداری از آن نسبت به سنگ فرش های آهکی،کار ساده تری میباشد.

                                                    


سنگ فرش باغ،سنگ آبی یا خاکستری:

یکی از زیباترین سنگ فرش های موجود که با طرحی خاص ارائه میشود.سنگ آبی ورقه ورقه بوده و به صورت شکسته ارائه میشود تا سبک خاص و زیبایی را به باغ ویلا ببخشد.این نوع از سنگ فرش از سبک مینیمال تبعیت میکند.همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید این باغ ویلا با استفاده از سنگ آبی طراحی شده است 

                                                


گرانیت:

اگر دغدغه قیمت ندارید،بهترین گزینه برای شما استفاده از گرانیت به عنوان سنگ فرش میباشد چرا که از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است و ارزش هزینه ی بالا را دارد.گرانیت ظاهری با شکوه داشته و محوطه زیبا و دلنشینی را برای شما ایجاد خواهد کرد.