ساخت سایبان در باغ ویلا

برای ایجاد محیطی آرام و راحت در باغ ویلای خود و کنترل نور خورشیددر فصل تابستان می توانید از سایبان های زیبا با طراحی های مختلف استفاده کنید . سايبان از یک سازه چوبى تشكيل مى شود كه مجهز به پارچه، پرده و یا گیاهان رونده است،  اين فضا مى تواند به صورت مستقل و يا متصل به خانه شما ایجاد شود.

سايبان هاى لوكس 

سایبان های لوکس در باغ ویلای لوکس می توانند در صورت نیاز به یک فضای شیشه ای بسته تبدیل شوند در واقع این نوع از سایبان ها یک سایبان معمولی نیستند. فضای داخلی این نوع سایبان ها بیشتر از 30 متر نمی باشد .تمام سیستم های الکتریکی لازم از جمله، سیستم های مکانیکی مانند تاسیسات گرمایشی و سرمایشی و سیستم روشنایی داخل این سایبان موجود می باشد.

 سايبان هاى تلفيقى از چوب و فلز 

این مدل از سایبان تلفیقی از چوب و فلز می باشد و از یک قطعه فلزی که می توانیم به راحتی تنظیم کنیم به وجود آمده است، و برای برابر شدن با محیط بیرون برای پوشش سقف سایبان و بدنه آن  از چوب استفاده می کنند.

سايبان هاى سنتى ستون دار

سبک این سایبان ها به صورت سنتی می باشد و با سبک بنای بیرون برابر می باشد. ستون ها با تركيب بندى و تزئينات مخصوص به خود در چهار طرف اين سايبان قرار گرفته و وزن سازه شطرنجى بالاى خود را تحمل مى كند. 

سايبان هاى كنار استخر

اين سايبان ها در بشتر مواقع كنار جکوزی ها، حوضچه های آب و استخرها ساخته می شوند، در این سایبان برای حفظ حریم خصوصی و  کنترل نور خورشید از پرده های زیبایی استفاده می کنند و یک فضای دلنشین را بعد از آب تنی در فصل تابستان در باغ ویلای سرسبز خود در شهریار به ارمغان می آورد.

سايبان هاى سرپوشيده مخصوص فضاهاى غذاخورى

برای استفاده از طبیعت و زیبایی باغ ویلا ی خود می توانید یک فضای مناسب را برای غذا خوری ایجاد فرمایید،و باید محیط بهداشتی و امنی را توسط سایبان فراهم کنید .اين سايبان ها بنا به درخواست مشترى و ابعاد ميز غذاخورى طراحى مى شوند. 

 سايبان هاى چوبى روستيک با پوشش پارچه 

این مدل از سایبان از چوب درخت ساج ساخته می شود، به صورت مربعی شکل و ساده طراحی می شود استفاده از چوب های طبیعی و ارگانیک نشان دهنده ی سبک روستیک می باشد اگر نور خورشيد باعث ايجاد مزاحمت شود، مى توانيد از پوشش پرده اى روى سقف و ديواره آن استفاده نماييد و ميزان نور ورودى را به دلخواه خود تغيير دهيد.