داربست باغی برای تزئین دیوار باغ و حیاط

داربست باغی در محوطه باغ ویلا و ساختمان شما نقش یک تقسیم کننده را دارد که یک نقطه کانونی را به وجود می آورد و شما با استفاده از امکانات و وسایل ساده از جمله چوب و فلز با هزینه پایین می توانید یک داربست  باغی برای  باغ ویلا و نمای ساختمان  خود فراهم کنید و زیبایی آن را دو چندان نمایید.

  • در دکوراسیون باغ خود فضاهای رویش گیاهان را افزایش دهید.

ایجاد باغ داربستی در دکوراسیون فضای بیرونی باغ و منزل شما به رشد بیشتر گیاهان کمک می کند و با ایده های مناسب می توانید زمینه رویش گیاهانی از جمله: گل یاس معطر، تمشک، مو و رزهای وحشی و ... را بدون در نظر گرفتن فضای طبقه ای افزایش دهید.

  • از گیاهان بالارونده در محوطه باغ خود استفاده کنید.

با استفاده از باغ داربستی می توانید نقطه کانونی زیبا و دلنشینی را برای حیاط و باغ ویلای خود در شهریار فراهم کنید تا به این وسیله توجه و نگاه را به سوی داربست های فلزی و سیم های معمولی محدود کنید . همچنین می توانید برای این کار، از پوششی از جنس روی استفاده کنید و قابی برای داربست خود آماده کنید در واقع  داربست به عنوان یک قاب عکس عمل کرده و در زیباتر نشان دادن فضای سبز شما نقش موثری داشته باشد.

  •  دیوارهای زشت محوطه خود را بپوشانید.

برای پوشاندن سیم هایی که روی دیوار محوطه باغ ویلا ی شما وجود دارد می توانید برای رفع این مشکل از تاک و گیاهان مناسب استفاده کنید و یک پوشش سبز و زیبا به فضای بیرونی خود ترتیب دهید.

  •  دیوارهای ساختمان خود را بدون ایجاد محدودیت پوشش دهید.

با استفاده از گل های انگور و تاک، نمایی شیک و خیره کننده به باغ خود در ملارد وارد کنید ولی باید توجه فرمایید که گیاهان بالا رونده ای مانند پیچ گلیسین و پیچ اناری به دلیل رشد بسیار زیاد می توانند به نمای بیرونی شما آسیب بزند در نتیجه برای جلوگیری از این اتفاق می توانید از مجموعه داربست هایی استفاده کنید که کمی با اصل دیواره ساختمان شما فاصله داشته باشند.

گیاهان و گل رزهای بالارونده و کلماتیس بدون داربست هم می توانند رشد کنند و می توانید از داربست هایی برای بالای پنجره خود استفاده کنید تا گیاهان بالارونده به نوعی حکم قاب و سایبان را برایتان ایجاد کنند.

  •  حریم خصوصی خود را با ایجاد باغ داربستی افزایش دهید.

از مسائل مهمی که باید در زمان انتخاب داربست در نظر بگیرید حریم خصوصی و درجه حفاظت می باشد در واقع شما می توانید به وسیله داربست باغی حریم خصوصی خود را افزایش دهید . وجود دسته و مجموعه ای از سیم های متصل به یکدیگر در نمای ساختمان شما، حریم خصوصیتان  را حفظ نمی کند در صورتی که شما می توانید با کمک داربست های باغی حریم خصوصی و امنیت خود را افزایش دهید.