سمیع‌الله حسینی مکارم سرپرست شهرداری تهران و نامزد سمت شهرداری توضیحاتی را درباره حضور در لیست املاک نجومی شهرداری تهران ارائه داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سمیع‌الله حسینی مکارم نامزد شهرداری تهران در شصت مین جلسه علنی شورای شهر تهران توضیحاتی را درباره اینکه چرا نامش در لیست املاک نجومی قرار داشته است، ارائه داد. 

وی افزود: یکی از سؤالاتی که از بنده می‌شود بحث املاک نجومی است که توضیحاتی را ارائه خواهم داد. 

وی با اشاره به اینکه تمامی اسناد و مدارک این ملک موجود است، گفت: در سال ۸۵ وارد شهرداری شدم و در حوزه سرمایه گذاری مشغول به کار بودم که در همان زمان اعلام شد کارمندانی که پنج سال از حضورشان در شهرداری گذشته می‌توانند عضو تعاونی مسکن شوند و بنده هم عضو شدم. 

حسینی مکارم گفت: در همان مقطع نیز ۶۰۰ هزار تومان برای این ملک پول پرداخت کردم و اعلام شد که در تعاونی مسکن سهم دارم و درنهایت خانه‌ای به متراژ ۷۴ متر به بنده واگذار شد و تمامی مراحل قانونی آن را نیز طی کردم و تخلفی نیز صورت نگرفته است، البته مدارک و اسناد آن نیز موجود است. 

وی افزود: بنده ۷۴ متر خانه توسط تعاونی مسکن شهرداری تهران دریافت کردم که پول آن را نیز تماماً پرداخت کردم. 

حسینی مکارم اضافه کرد: اسامی بعضی از افراد در لیست املاک نجومی مطرح شد، این موضوع را در دادگاه پیگیری کردم و حکم به برائت بنده داده شد که اسناد و مدارک آن نیز موجود است.