معرفی شهرک ویلادشت:

یکی از مناطق ملارد که در غرب استان تهران واقع شده است، شهرک ویلادشت می باشد که در جنوب روستای لم آباد و حد فاصل قشلاق قرار گرفته است.

این شهرک دارای 928 زمین همراه با سند شش دانگ می باشد که بیشتر زمین ها در مساحت های 1500متری  و در ابعاد 60*25 هستند. ویلاسازی در این شهرک قدمت 40 ساله دارد و باید ذکر شود که برخی از باغ ویلاها قیمت چند میلیاردی دارند.

 بعد از انقلاب و توجه نکردن به شهرک های ویلایی و وجود واحدهای صنعتی، بیشتر زمین ها خالی ماندند و باعث شد آسیب زیادی به بافت باغ ها وارد شود اما خوشبختانه در سال های اخیر با توجه به احساس نیاز شدید به این گونه شهرک ها دارای رشد چشمگیری در این زمینه بوده ایم.

این شهرک دارای دو خیابان با تمام امکانات شهری از جمله:  آب، برق، گاز و... می باشد که برای ساخت باغ ویلا در ملارد بسیار مناسب می باشد و باعث پیشرفت این شهرک شده است در این کوچه ها قیمت زمین حدودا 200 میلیون می باشد و به دلیل دارا بودن سند برای سرمایه گذاری بسیار مناسب است.

با توجه به این که فعالیت واحدهای صنعتی در اطراف 120کیلومتری تهران در حال ممنوع شدن می باشد امیدواریم که در سال های اخیر در این شهرک باغ ویلاهای سرسبز و لوکس زیادی ساخته شود.

مشاوران املاک پدر با سابقه چندین ساله در امور خرید و فروش باغ ویلا در مناطق اطراف استان تهران از جمله شهریار، ملارد، محمدشهر و زیبادشت در این زمینه پاسخگوی شما می باشند .