زیبادشت یکی از توابع استان تهران است که در جنوبی ترین بخش شهرستان کرج در مسیر جاده ماهدشت و شهر صفادشت واقع شده است. این منطقه از مناطق خوش آب و هوا  و سرسبز در اطراف استان تهران است که مشاوران مجرب املاک پدر با سابقه ای چندین ساله در این زمینه ، زیبادشت را برای خرید باغ ویلا به شما پیشنهاد می کنند.
خرید باغ ویلا در زیبادشت توسط  املاک پدر با بهترین امکانات و بهترین قیمت باغ ویلا به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. املاک پدر با هدف ارائه بهترین خدمات در خصوص خرید و فروش باغ ویلا تاسیس شده است که در این زمینه آماده خدمت رسانی به شما دوستان عزیز می باشند و با آگاهی از تمامی باغ ویلاهای موجود در این منطقه می توانند کاملترین اطلاعات لازم در جهت خرید باغ ویلا را برای شما مشتریان گرامی ارائه دهد.

با مراجعه به لیست باغ ویلاهای املاک پدر مشاهده خواهید کرد که لوکس ترین و زیباترین باغ ویلاهای موجود در زیبادشت در مناطق آرام و دلنشین برای فروش با متراژ های مختلف و قیمت های متفاوت در این سایت ارائه شده اند.

این باغ ویلا ها دارای امکانات عالی از جمله: محوطه سازی فوق العاده زیبا با وجود درختان مثمر میوه و پربار، نورپردازی های رویایی در شب ، استخرهای مجهز و روباز، باربیکیو، آلاچیق، مجهز به سیستم امنیتی ، و مهم تر از همه وجود اسناد شش دانگ و تگ برک همراه با پایانکار شهرداری که برای تمامی خریداران از اهمیت بالایی برخوردار می باشد . 

داشتن باغ ویلا در شهرستان های اطراف تهران  از جمله زیبادشت و محمدشهر هم به سلامت جسم و روح کمک خواهد کرد و هم شما را از ترافیک های وحشتناک مسیر شمال در روزهای تعطیل نجات خواهد داد.

 دلایل خرید باغ ویلا در زیبادشت:

  1. داشتن آب و هوای سالم و دور از ترافیک شهری
  2. دسترسی به مرکز شهر
  3. دارا بودن امکانات شهری و رفاهی از جمله: بیمارستان، فروشگاه و نوردهی خیابان ها، آسفالت و...
  4.  قرار گرفتن در موقعیت ویژه از لحاظ سلامت آب و هوایی