دکوراسیون باغ ویلا با ایده های کم هزینه:

با روش های متفاوت و خاص می توانید دکوراسیون باغ ویلای خود  را تزیین و زیباتر کنید و با کمترین هزینه و با استفاده از وسایل ساده و حتی دور ریختنی از جمله قوطی ها، چوب پالت، لاستیک های قدیمی و... بهترین دیزاین را برای باغ ویلا خود فراهم نمایید.

تزئین دیوار در باغ: طراحی دیوار باغ ها را با به کاربردن ایده و خلاقیت نو و با استفاده از وسایل دوریختنی کم ارزش مثل گلدان و گل های رنگارنگ زیبا نمایید.
کاشت گیاه به صورت متفاوت: با استفاده از لوسترها و چراغ های قدیمی که غیر قابل استفاده هستند می توانید  برای کاشت گیاهان به روش های جالب استفاده کنید و با کمترین هزینه و بهترین ایده محوطه باغ ویلای خود را مدرن کنید. همچنین برای  استراحت در آلاچیق می توایند صندلی های قدیمی و سنتی را بچینید.
یکی از شیک ترین و مدرن ترین ایده ها برای تزیین دکوراسیون باغ ویلا استفاده از ساقه درختان برای کاشت گل ها می باشد که بسیار مقرون به صرفه است.
استفاده از شمع: همه ما می دانیم شمع نماد روشنایی می باشد در نتیجه برای روشنایی و حتی نورپردازی باغ خود از شمع و چندین قوطی و کنف استفاده کنید و بهتر است از شمع های سنبل هندی استفاده کنید که علاوه بر زیبا بودن باعث آرامش هر فردی می شود.
استفاده از پالت: برای مسیر وروی باغ ویلا  تخته ها و چوب های پالت که هزینه بسیار کمی دارند را تهیه فرمایید و ورودی محوطه را  با استفاده از آن ها طبیعی تر جلوه دهید. 

دکوراسیون باغ ویلا از نکات حائز اهمیت می باشد به همین دلیل در لیست باغ ویلاهای املاک پدر تمامی باغ ویلا از بهترین دیزاین و محوطه برخوردار هستند. با مراجعه به این لیست مشاهده خواهید کرد که باغ ویلاهای شهریار دارای بهترین امکانات و طراحی های فوق العاده می باشند.
درست کردن نیمکت در باغ:  اگر به نمیکت احتیاج دارید می توانید خودتان با کمک تخته های قدیمی یک نیکمت زیبا و ساده درست کنید و زیبایی باغ خود را چندین برابر نمایید.
استفاده از قفس پرنده ها برای کاشت گیاه: از قفس های خالی پرنده ها برای طراحی باغ خود استفاده کنید. این قفس ها را در خانه باغ یا لابی حلق آویز کنید و از وسایل کهنه طرحی مدرن ایجاد کنید.
کاشت گیاهان در ظروف شیشه ای : با استفاده از شیشه های دوریختنی می توانید گیاهان را در داخل آن ها قرار دهید و برای تزیین باغ خود استفاده کنید.
بطری های خالی: از بطری های خالی برای طراحی یک دکوراسیون زیبا در باغ استفاده کنید .
 استفاده از کمد لباس:  با استفاده از کمدهای قدیمی می توانید باغ خود را به  راحتی تزئین کنید و هم از وسایل غیر قابل استفاده در خانه مجددا استفاده می کنید.