تنوع زیادی در باغ ویلا ها وجود دارد و متراژ های زیادی وجود دارند که میتوانید از میان آنها انتخاب کنید. اما گاهی پیش می آید که عمارت داخل باغ با وجود داشتن متراژ مناسب ، فضای کافی ندارد . این به این معناست که فضای داخل ویلا به خوبی مدیریت نشده است که میتواند کار چیدمان وسایل و دکوراسیون را کمی سخت کند .از آنجایی که ویلا را برای گذراندن زمانی در آرامش و راحتی انتخاب میکنید ، مهم است که چطور دکوراسیون و چیدمان وسایل را انتخاب میکنید زیرا چیدمان شلوغ و نامرتب باعث میشود نتوانید از فضای پر استرس شهری دور شوید و به آرامش برسید .

از چوب استفاده کنید

احتمالا یکی از فراوان ترین متریال هایی که میتوانید در باغ ویلا به آن دسترسی داشته باشید ، چوب است .میتوانید از تنه درختان قدیمی و بریده شده برای جدایی بخشی از ویلا از بخش دیگر استفاده کنید و علاوه بر این مزیت ، چوب هماهنگی و سازگاری خوبی با محیط بیرون ویلا نیز دارد . اگر هم چوب های خام برای دکوراسیون شما ، زیادی خشن هستند ، از الوار های یک اندازه هم به صورت افقی و هم عمودی میتوانید استفاده کنید .

پارتیشن بندی خانگی با الوار چوب

پنجره ایجاد کنید

پنجره فقط برای جدا کردن ویلا از باغ نیست ، بلکه میتوانید با فلز و شیشه پارتیشن زیبایی بین بخش های مختلف ویلا ایجاد کنید . اگر هم مایل نیستید که طرف دیگر به راحتی دیده شود ، از شیشه های مشبک و یا برچسب های شیشه استفاده کنید .

پارتیشن بندی خانه با شیشه

به سراغ متریال های دیگر بروید

در حال حاضر انواع اقسام پارتیشن های خانگی در بازار وجود دارند که شما آزادانه میتوانید جنس(فلز ، پلاستیک ...) ، رنگ و حتی طرح موردنظر را سفارش بدهید .

علاوه بر این روش ، یک روش ارزان و با نصب آسان وجود دارد و آن هم استفاده از پرده برای جدا کردن بخش های ویلا است .

پارتیشن بندی خانه با