خرید و یا فروش هر ملکی به تنهایی سخت و همراه با استرس فراوان است . حالا زمانی پیش می آید که مجبورید در یک زمان هر دو کار را انجام دهید . شما هم باید در جریان بازار فروش باغ ویلا در منطقه کنونی باشید و هم متوجه وضعیت خرید در منطقه مورد نظر و البته مهم تر از همه باید شش دانگ حواستان به زمان بندی خرید و  فروش نیز باشد . زمان در این پروسه مشخص میکند که شما چقدر میتوانید روی قیمت فروش مانور بدهید و چقدر نیز باید هزینه برای ملک موردنظر بپردازید.

بازار خرید باغ ویلا و یا هر ملکی

در این بازار شما شانس بیشتری برای پیدا کردن زمین و یا خانه مورد نظرتان را دارید. در هر صورت شما در این بازار شخصی هستید که پولی برای پرداخت دارید و فروشنده نیز خواهان دریافت آن هزینه است . ممکن است فروشنده نیز مانند شما بخواهد ملکی را بخرد . درنتیجه نیاز بیشتری به فروش ملک دارد تا بتواند ملک مورد نظرش را بخرد.

بازار فروش باغ ویلا

در این بازار باید به دنبال جذب مشتری باشید . تصور کنید که تعداد مشتری از تعداد باغ ویلا های آماده برای فروش کمتر باشد ، در این صورت باید تلاش مضاعفی برای فروش انجام بدهید .علاوه بر این اگر هم تعداد مشتری ها زیاد باشد ، شما شانس بیشتری برای فروش دارید و اگر در حال فروختن خانه هستید ، باید تا قبل از فروش کامل خانه ، برای خرید خانه جایگزین اقدام کنید .

معامله همزمان خانه و زمین

مشاور املاک با تجربه

چه در حال خرید و فروش در یک منطقه باشید و چه در مناطقی جداگانه ، پیدا کردن یک مشاور املاک با تجربه و مسلط بر منطقه میتواند باری از دوش شما بردارد . یک مشاور املاک با تجربه میتواند زمان مناسب برای معاملات را به شما بگوید ، در قیمت گذاری شما را راهنمایی کند و  از آنجا که میداند در حال خرید و فروش همزمان هستید ، به شما کمک میکند که مشتری پیدا کنید که تا آخرین لحظه به معامله متعهد باشد.

گرچه همه ی مشاورین توصیه میکنند که اول ملک و یا باغ ویلا را بخرید و سپس بفروشید ولی لزوما همیشه شرایط نمیتواند اینقدر ایده آل باشد.