گرچه قبلا تاکید کرده ایم که بهتر است قیمت گذری متناسب با قیمت منطقه و امکانات ویلا باشد ولی اگر باغ ویلا ی شما نسبت به ویلا های نوساز قیمت پایین تری دارد، راه هایی برای افزایش قیمت ویلا وجود دارد که در این مقاله آنها را مرور میکنیم. دانستن این روش ها به فروش بهتر ملک کمک زیادی میکند.

رسیدگی به ویلا و زمین را در اولویت قرار بدهید

در این بازار خرید و فروش ملک شما نمیتوانید باغ ویلا را همانطوری که هست برای فروش قرار بدهید و انتظار داشته باشید که به بهترین قیمت ممکن بفروش برسد. زیرا که شما تنها فروشنده منطقه نیستید و ممکن است ویلا ها و زمین هایی وجود داشته باشند که نسبت به امکاناتی که دارا هستند، قیمت بهتری داشته باشند. لذا بهتر است که تغییرات و تعمیراتی را شروع کنید. گرچه این کار به این معنا نیست که باید یک سری تغییرات کلی پر هزینه در ویلا اجرا کنید. تغییرات کلی هزینه زیادی دارند و شما مجبور به این میشوید که همین هزینه ها را روی قیمت لحاظ کنید. اما شاید خریدار مایل به پرداخت چنین هزینه ای نباشد و یا شاید ظاهر جدید مطابق خواسته مشتری نباشد.

فروش ویلا استخر دار

درب ها را عوض کنید

این کار که هزینه زیادی نیز ندارد، بسیار در فروش باغ ویلا تاثیر گذار است. درب ویلا ها اولین چیزی است که در نظر خریدار ظاهر میشود. پس بهتر است درب های ورودی را رنگ آمیزی و در صورت نیاز عوض کنید.

رنگ آمیزی کنید

رنگ کردن دیوارها ، پنجره ها و حتی نمای ویلا میتواند یکی از فاکتورهایی باشد که در فروش باغ ویلا به قیمت مناسب و بهتر تاثیر زیادی دارد. رنگ کردن و یا حتی تعویض کابینت های آشپزخانه نیز میتواند به فروش به قیمت بالاتر کمک کند.