با نزدیک شدن به انتهای سال میلادی، موسسات طراحی داخلی و رنگ ها به معرفی رنگ های جدید سال میپردازند. امسال نیز این موسسات پالت های رنگی سال 2019 را مشخص کرده اند. شناخت این رنگ ها به کسانی که میخواهند تغییری در فضای داخل باغ ویلا و خانه انجام بدهند بسیار کمک میکند. زیرا که این رنگ ها مدرن تر هستند و کمتر پیش می آید چنین رنگ هایی در خانه و یا ویلا های دیگران ببینید. لذا ملک شما بسیار منحصر به فرد و خاص خواهد شد.

رنگ های پاستلی و سفید

اگر از دسته کسانی هستید که رنگ های کمرنگ و سفید را برای دیوار های خانه میپسندید، این پالت رنگی مناسب شما خواهد بود. این رنگ ها بسیار آرامش بخش وتداعی کننده حال و هوای معنوی هستند.

پالت رنگ های پاستلی و سفید جدید برای دکوراسیون خانه

رنگ های زمینی و قهوه ای

اگر شما از دسته کسانی هستید که علاقه زیادی به طبیعت زمین مانند چوب و کویر و غیره دارید، این پالت رنگی مناسب شما است. معمولا افرادی که علاقه زیادی به گردشگری و طبیعت بکر دارند و روحیه آزادی دارند از این رنگ ها برای دکوراسیون خانه بسیار استفاده میکنند.

پالت رنگ های زمینی و قهوه ای جدید برای دکوراسیون خانه

رنگ های زنده و جسور

اگر از دسته کسانی هستید که دوست دارید همیشه اطراف شما سرشار از رنگ و زندگی باشد، قطعا به سراغ چنین پالتی بروید. چه از این رنگ ها برای دیوار استفاده کنید و چه برای دکوراسیون و مبلمان، این رنگ ها بی برو برگرد توجه زیادی به خودشان جلب میکنند . گرچه استفاده کردن این همه رنگ در کنار هم ریسک زیادی دارد و بهتر است در هنگام انتخاب وسایل دقت زیادی داشته باشید. برای مثال اگر برای دیوار ها رنگ سبز روشن را انتخاب میکنید، بهتر است فرش و دیگر وسایل را ساده تر و از رنگ های خنثی انتخاب کنید که جلوه رنگ سبز را از بین نبرند.
پالت رنگ های گرم جدید برای دکوراسیون خانه