اگر قصد تعمیر و بازسازی آشپزخانه ویلا و یا باغ ویلا را دارید بهتر است که به سراغ طرحهایی بروید که به روز باشند و سال های سال از مد نیفتند. با این کار احتیاجی به بازسازی و به روز رسانی آشپزخانه تا سال ها نخواهد بود و اگر هم زمانی قصد فروش باغ ویلا و یا خانه را داشتید میتوانید ملک را با قیمت بالاتری بفروشید زیرا که آشپزخانه شما به قدری منحصر به فرد خواهد بود که در میان دیگر  ملک های فروشی، بیشتر به چشم میاید و خریدار نیازی به هزینه برای نوسازی آشپزخانه ندارد.

استفاده از تکنولوژی در آشپزخانه

استفاده از تکنولوژی در آشپزخانه و ویلا مخصوصا برای افرادی که همیشه در ویلا حضور ندارند بسیار ضروری خواهد بود. با استفاده از تکنولوژی های هوشمند میتوانید استفاده از برق ، آب و گاز را کنترل کنید و آنها را طوری تنظیم کنید که زمانی که حضور ندارید، خاموش و قطع باشند. همه نوع وسیله آشپزخانه هوشمندی امروزه در بازار یافت میشود. از دستگاه قهوه ساز متصل به وای فای که خودکار روشن شده و قهوه صبحانه را آماده میکند گرفته تا ماشین لباسشویی های هوشمند. لذا بهتر است با توجه به نیاز هایی که دارید از چنین تکنولوژی هایی برای راحتی کار در آشپزخانه استفاده کنید.

قهوه ساز هوشمند متصل به وای فای

رنگ سبز برای دیوار ها و کابینت ها

انواع رنگ سبز مخصوصا یشمی و زیتونی بهترین رنگ برای آشپزخانه باغ ویلا خواهند بود و این رنگ ها به نوعی تداعی گر طبیعت باغ هستند. محصوصا اگر کنار قفسه های چوب تیره قرار بگیرند.

رنگ سبز آشپزخانه و کابینت ها

مشکی مات برای آشپزخانه

یکی دیگر از طرح های هیجان انگیز برای آشپزخانه، آشپزخانه های مشکی هستند. این رنگ ظاهری بسیار مدرن و لوکس برای آشپزخانه ایجاد میکند و توجه هر بازدید کننده ای در نگاه اول را به خود جلب میکند. میتوانید از این رنگ برای کل آشپزخانه و یا فقط برای بخشی از آن استفاده کنید.

آشپزخانه و کابینت مشکی