طراحی داخلی باغ ویلا ها و منازل هر سال دست خوش تغییرات جدیدی میشود. و شرکت های تولید کننده متریال ساختمانی به دنبال طرح ها و انواع جدیدی هستند که بتوانند توجه طراحان داخلی را به خود جلب کنند و  در نتیجه مشتری های تازه ای پیدا کنند. کفپوش ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند و شرکت های تولید کننده هر سال با پیشرفت تکنولوژی، مدلهای جدیدی از کفپوش را ارائه میدهند.

استفاده از کفپوش طبیعی

اینکه هنوز کف پوش چوب طبیعی بسیار محبوب است، جای تعجب ندارد. این کفپوش ها انواع زیادی دارند و به دلیل جنس و رنگی که دارند، به راحتی با اثاثیه خانه و یا ویلا تطبیق میپذیرند. 
استفاده از کفپوش طبیعی سفید یا رنگ روشن نیز بسیار طرفدار پیدا کرده است. بر خلاف کف پوش های چوبی که رنگ تیره و براقی دارند، این کفپوش ها برای اینکه با سلیقه مالکین بیشتر تطابق داشته باشند، به رنگ سفید و یا خاکستری در آمده است تا تضادی با اثاثیه نداشته باشد. در سال های اخیر رنگ خاکستری نقش پر رنگی در طراحی داخلی داشته است و انتظار میرود که برای سال های آینده این روند ادامه داشته باشد.
نوع دیگری از کفپوش های چوب طبیعی که بسیار اهمیت پیدا کرده است، کفپوش های طبیعی هستند که با دستگاه بر روی آنها طرح های نامرتب ایجاد شده باشد. چوب ها در طبیعت لزوما صیقلی و بدون خط و خش نیستند. این کفپوش ها نیز با الهام از طبیعت به این شکل در آمده اند. اگر به دنبال کفپوش لاکچری هستید، باید به سراغ این مدل بیایید. معمولا برای باغ ویلا به سراغ این نوع از کفپوش میایند تا با پوشش گیاهی باغ هماهنگی داشته باشد.

کفپوش پارکت چوب طبیعی تیره

کفپوش های وینیل

این مدل کفپوش ها در 5 سال اخیر محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند. و از آنجا که ضدآب هستند، خانواده های زیادی به سراغ این کفپوش ها آمده اند. از دیگر مزیت کفپوش وینیل این است که قابلیت نصب بر روی هر سطحی از جمله کاشی و سرامیک را دارد.

نصب کفپوش وینیل