شاید رنگ کردن سقف به رنگی جز سفید، کمی نا متعارف به نظر برسد. ولی همین حرکت جسورانه میتواند فضای داخلی باغ ویلا را تغییر بدهد. سقفی که به رنگی غیر از سفید رنگ شده باشد، میتواند توجه هر مخاطبی را به خودش جلب کند.

رنگ خاکستری برای سقف

اگر هنوز مطمئن نیستید که سقف را چه رنگی کنید، میتوانید به سراغ رنگ خاکستری بروید. خاکستری کم رنگ و پر رنگ هر دو مناسب هستند. و خاکستری کمرنگ برای کسانی که نمی خواهند ناگهان رنگ پر رنگی برای سقف انتخاب کنند، مناسب است. اگر مبلمان سفید یا کرم دارید و رنگ دیوار ها و یا کاغذ دیواری روشن است، خاکستری انتخاب مناسبی است. دیوار های روشن و سقف تیره توهم بلند بودن سقف باغ ویلا و یا خانه را برای بازدید کننده ایجاد میکنند .

رنگ زرد برای آشپزخانه باغ ویلا

اصولا رنگ زرد برای آشپزخانه رنگ مناسبی است. اگر احساس میکنید که آدم خلاقی هستید، میتوانید از این رنگ برای سقف آشپزخانه استفاد کنید. از رنگ برای باقی بخش های باغ ویلا نیز میتوانید استفاده کنید ولی در آشپزخانه همراه با کابینت های سفید میتواند جلوه خوبی داشته باشد.

آشپزخانه زرد و سفید

رنگ سبز آبی برای مالکین خلاق

اگر انسان جسوری هستید و دوست دارید خلاقیتی در خانه و یا باغ ویلا داشته باشید، قطعا باید به سراغ رنگ جسور تری بروید. سبز آبی میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. همانطور که در تصویر میبینید، این خانه لوکس اسکاندیناوی، از چنین رنگ جذابی برای جلوه بخشیدن به فضای داخلی استفاده کرده است.

سقف سبزآبی

سقف راه دار مخصوص اتاق کودکان

اغلب برای سقف اتاق کودکان به سراغ چنین طرح هایی میروند. قرمز و سفید و یا آبی و سفید میتوانند انتخاب مناسبی باشند. خوبی این طرح و رنگ این است که لازم نیست تمامی وسایل و اثاثیه را طرح دار انتخاب کنید. میتوانید خلاقیت های دیگری مانند استفاده کردن از رنگ های مکمل زرد و بنفش نیز برای اتاق کودکان داشته باشید.

سقف راه راه آبی سفید