دیگر زمان استفاده از سیمان و بتن فقط برای زیرسازی داخلی باغ ویلا گذشته است. اینبار طراحان مدرن دنیا رو به استفاده از سیمان در طراحی داخلی منازل و باغ ویلا آورده اند. از سیمان و بتن به عنوان کفپوش، سینک حمام و دستشویی و حتی وان حمام استفاده میکنند. در ادامه انواع این مدل ها را قرار داده ایم.

سیمان، به عنوان سینک دستشویی

استفاده از سیمان در سینک دستشویی شاید برای خیلی از مالکین باغ ویلا و یا منازل نامتعارف به نظر برسد. ولی در حال حاضر خانه های لوکس و مدرن به جای سنگ های قیمتی و درخشان به سراغ سیمان و بتن آمده اند. متریال سیمانی بسیار محکم و با دوام است و هزینه کمتری نسبت به سنگ های قیمتی موجود در بازار دارد. 

استفاده از سیمان به عنوان سنگ آشپزخانه

اگر در حال ساخت آشپزخانه و یا به روزرسانی آن باشید، حتما در جریان قیمت های سنگ کانتر آشپزخانه هستید. ولی اگر به سراغ سیمانی که پولیش شده و در برابر خط و ضربه استحکام لازم را پیدا کرده باشد، بروید میتوانید با کمترین هزینه، آشپزخانه لوکس و مدرنی داشته باشید. میتوانید از سیمان خاکستری و یا سفید برای کانتر استفاده کنید. اگر هم خیلی علاقه مند به این متریال شدید میتوانید برای کف آشپزخانه نیز از این متریال استفاده کنید.

سنگ آشپزخانه سیمانی

استفاده از سیمان به عنوان وان حمام

اگر به دنبال این هستید که حمام و سرویس های باغ ویلا بسیار خاص و به روز باشد، میتوانید از چنین وان هایی استفاده کنید.

اکسسوری های سیمانی برای باغ ویلا

میتوانید اکسسوری های سیمانی زیادی در بازار پیدا کنید و یا اگر خودتان حوصله خلاقیت به خرج دادن داشته باشید، میتوانید خودتان دست به کار شوید و چنین اکسسوری های درست کنید. لامپ و آباژور، گلدان و حتی قفسه های سیمانی این روز ها جایشان را در خانه های مدرن پیدا کرده اند.

لامپ و آباژور سیمانی