طراحی وجود ندارد که تاثیر یک کاغذ دیواری خوب را بر طراحی داخلی خانه وباغ ویلانداند. خوشبختانه در حال حاضر مدل های زیادی با تنوع قیمت متفاوتی وجود دارند. که کار انتخاب کاغذ مناسب را برای مالکین آسان کرده اند. حتی با کاغذ کردن یک دیوار، میتوانید تفاوت زیادی ایجاد کنید و فضای داخل را به کل تغییر بدهید

کاغذ دیواری برگرفته از طبیعت

این مدل کاغذ ها بسیار جدید نیستند و سال هاست که استفاده میشوند. اما خوشبختانه هر سال طرح های آنها خاص تر و زیباتر میشود. این مدل ها برای یک دیوار مناسب هستند و کاغذ کردن تمام دیوار ها به این طرح، برای چشم خسته کننده میشود. این مدلها میتوانند شامل چوب های بامبو، الوار و حتی آجر باشند. انواع زیادی وجود دارند که با رجوع به مغازه های فروش کاغذ دیواری میتوانید انواع آنها را ببینید. از این مدل کاغذ دیواری برای باغ ویلا بسیار استفاده میشود. زیرا که هماهنگی خوبی با محیط باغ دارد.

کاغذ دیواری طرح چوب

کاغذ دیواری های 3 بعدی

الان مدت زیادی است که این چنین کاغذ هایی وارد بازار شده اند. و خوشبختانه این مدل ها روز به روز در حال تغییر و به روز رسانی هستند. و انواع زیادی از آنها روانه بازار شده اند. میتوانند شامل گل، شکل های هندسی و حتی طبیعت نیز باشند.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری آمبره

یکی از جدیدترین طرح های کاغذ دیواری، کاغذ دیواری آمبره است. منظور از آمبره تغییر توناژ رنگ از پر رنگ به کمرنگ است. میتواند به حالت برعکسش نیز نصب شود.