هنر دکوراسیون دردنیا

دکوراسیون ویلا و منزل هنر خلاقیت است.برای موفقیت در این زمینه قبلیت ریسک پذیری مهم ترین فاکتور است.طراح دکوراسیون خلاقیت و ریسک را در کنار سلیقه به کار میگیرد و به نتیجه مطلوب دست پیدا میکند.هر طراحی سبک خاص خود را دارد و دکوراسیون نیز دارای سبک های متفاوتی همچون مدرن، مینیمال، اسکاندیناوی، صنعتی و…. است.در نتیجه تنوع در دکوراسیون بی نهایت خواهد بود.طراحان از این تنوع بهره برده و سبک خاص خود را ایجاد میکنند.جان لویی دنویت طراح فرانسوی صاحب سبک است که در این مقاله به سبک طراحی های این هنرمند خواهیم پرداخت.

طراحی دکوراسیون

جان لویی دنویت

اگر بخواهیم به زندگی شخصی این طراح بپردازیم باید گفت او متولد ۲۷ اوت ۱۹۷۴ در پاریس می‌باشد. نام این طراح در بین لیست ۱۰۰ نفر برترین استعداد های برجسته معماری جهان به چشم می‌خورد. او طراحی است که بدنبال طرح های مینیمالیستی می‌رود و این سبک، سبک مورد علاقه اوست. بسیار به تاریخ هنر و معماری اهمیت می‌دهد و این موضوع در کارهایش به شدت تاثیرگذار است. او فارغ التحصیل مدرسه کاموندو است. او در سال ۲۰۰۰ شرکت Jean-Louis Deniot را تاسیس کرد. دستاوردهای او عمدتا مربوط به املاک خصوصی در فرانسه  و خارج از کشور (نیویورک، شیکاگو،  لس آنجلس، آسپن، مسکو، استانبول، دهلی نو، کاپری، موناکو، بورا بورا) و همچنین فضاهای تجاری مانند Hôtel Récamier 4 و Hôtel Thérèse در پاریس است. همچنین او با همکاری ژان د مری، جورج اسمیت، مجموعه Pierre، Pouenat، Bronze d’Art Français و Marc de Berny برای مجموعه مبلمان و روشنایی شناخته شده است. او مجموعه گسترده خود را برای مجموعه Baker Furniture در آوریل ۲۰۱۶ راه اندازی کرد. از طریق پروژه های خود، ژان لوئیس دنیوت ترکیبی از الهام نئو کلاسیک، روح خلق فرانسه و راحتی آمریکا است.

جان لویی دنویت

جان لویی دنویت در دنیای طراحی بیشتر به دلیل سبک التقاطی و  رمزآلودش معروف شناخته شده است. او برای مدت طولانی در مقام خلق و ایجاد اتمسفر فضا مشهور بوده است. دکورهای طراحی شده توسط او مانند زمین بازی او هستند، فضاهایی که با سحر و جادو مطابق با مد طراحی می گردند. جان لویی دنویت اگر در سبک معاصر کار کند، همواره با اضافه کردن دوزهایی از تاریخ و رگ و ریشه آن به سبک به کار برده شده یک سناریوی بی انتها در زمان جاری را خلق می کند.

پروژه های گذشته او در خانه های Hamptons، آپارتمان در شیکاگو، خانه های آپارتمان در آسپن، خانه های خصوصی در میامی، یک آپارتمان اصلی پل ویلیامز در بورلی هیلز، خانه ای از هنر دکو و یک کاخ در دهلی نو، پنت هاوس سبک ۱۹۳۰ در میلان یک خانه تابستانی در کاپری، آپارتمان سبک ۷۰ در کلمبیا، و املاک در موناکو است. پاریس خانه های متعددی از دستاوردهای خیره کننده مانند منازل و آپارتمان های خصوصی در میان تعداد زیادی دیگر دارد.