شما هم اگر جزو افرادی باشید که برایتان حفاطت از باغ  مهم است حتما به حصار کشی از باغ و یا دیوارکشی باغ فکر کرده اید . حصارکشی علاوه بر امنیت باغ امنیت افراد داخل باغ نیز تامین میکند.البته خوب با شنیدن اسم حصارکشی همه به یاد سیم خاردار و یا حصارکشی های زشت و بدریخت میفتند.حصارکشی هم میتواند در نوع خود معماری زیبایی داشته و زیبایی به باغ شما ببخشد.

ایده های حصارکشی باغ :

حصارکشی با توری

اگر شما فقط به دنبال این هستید که محدوده باغ خود را معلوم کنید و اینکه باغ شما از بیرون دیده شود مهم نیست میتوانید از حصارکشی توری استفاده کنید

حصارکشی مدرن

این شیوه مناسب خانه های جدید و مدرن است میتوانید این حصارکشی را با چوب انجام دهید به جای چینش مستقیم چوب ها در حصار،میتوانید آنها را به صورت ضربدری ببندید و یا اگر از میله های فلزی استفاده کردید میتوانید با ترتیب قراگیری نامنظم به ان ها شکل زیبایی بدهید.در محدوده های روستایی بیشتر از حصار کشی چوبی استفاده میشود.

حصار دیوار سبز

این حصار راه حلی خوب برای افرادی است که حس می کنند فضای اطراف آنان به قدر کافی سبز نیست. می توانید از مدل های مصنوعی با کیفیت استفاده کنید که به نگهداری چندانی نیز نیاز ندارند.

حصار تمام چوب

اگر به دنبال نزدیکی با طبیعت هستید، می توانید از حصارهای شاخه ای استفاده کنید. شاخه های درخت فندق دارای انعطاف کافی برای استفاده به عنوان حصار هستند.

حصار مد روز

همیشه انتخاب یک حصار مناسب برای باغ ویلا و خانه کار آسانی نیست. اگر باغ شما ساختمان بسیار مدرنی دارد می توانید از یک نرده فولادی توخالی استفاده کنید که درون آن با سنگ های بزرگ پر شده است.

حصار بتنی

اگر به دنبال امنیت و حفاظت از حریم خصوصی خود و خانواده خود هستید، احتمالا بهترین راه حل استفاده از دیوار بتنی است تا فضای خود را کاملا محصور و پوشیده کنید و اگر امنیت همراه با زیبایی برای شما مهم است، می توانید از سبک های کلاسیک کمک بگیرید. در این سبک ها برای حصار کشی دور باغ از دیواری ساخته شده از نیمی بتن و نیمی حصار چوبی یا فلزی استفاده می شود.

حصارکشی با توری