اگر شما هم قصد تغییر دکوراسیون ویلا و یا خانه خود را دارید بهتر است قبل از هزکاری خوب مطالعه و بررسی کنید.ما در این مقاله یکی از بهترین رنگها در دکوراسیون داخلی منزل یعنی دکوراسیونی به رنگ سفید و مشکی را به شما معرفی خواهیم کرد.

دکوراسیون سفید و مشکی علاوه بر ساده بودن یکی از بهترین ترکیب رنگ برای چیدمان و دکوراسیون ویلا میباشد.اگر تجربه تغییر دکوراسیون و چیدمان منزل خود  را داشته باشید حتما می دانید که تزیین دکوراسیون خانه مشکلات خاص خودش را دارد.انتخاب رنگ در تغییر دکور خانه یکی از همین مشکلات است.

ویلاهایی با دکوراسیون سفید و مشکی

سفید و مشکی از جمله رنگ هایی هستند که اگر با همدیگر استفاده شوند، در هیچ زمانی قدیمی نخواهند شد و اصطلاحا از مد نخواهد افتاد. دکوراسیون منزل سفید و مشکی در فضاهای مدرن که رنگ سفید، تم اصلی خانه را تشکیل می دهد بسیار مناسب خواهد بود. آوردن رنگ سیاه با استفاده از الگوها و بافت های متنوع، فضای داخلی خانه های را به زیباترین شکل تزیین خواهد کرد. در این پست با آپارتمانی آشنا خواهید شد که به سبک مدرن چیدمان شده اند و برای دور نشدن از تم تک رنگ، سیاه نیز به ترکیب وارد شده است.

دکوراسیون سیاه و سفید از جمله دکوراسیون هاییست که علاوهبر اینکه هم بروز است هیچ وقت شما را خسته و دلزده نمیکند. با اجرای طراحی دکوراسیون سیاه و سفید در منزلتان، از یک دکوراسیون خاص و شیک در خانه خود لذت ببرید اما باید یادتان باشد برای رسیدن به نتیجه مثبت در هر طراحی باید قوانینی را رعایت کرد تا زیبایی ها جلوه بهتر و ماندگارتری داشته باشند.

قوانین دکوراسیون مشکی و سفید:

  • برای ایجاد طراحی موفق شما باشد رنگی میان سیاه و سفید انتخاب نمایید انتخاب رنگ خاکستری ممکن است خانه شما را کمی بی روح کند اما اگر خاکستری را با قهوه ای یا شکلاتی مخلوط نمایید رنگی گرم و متناسب طراحی شما در کنار رنگ های سیاه و سفید ایجاد خواهد شد. این رنگ می تواند با سلیقه های متفاوت تغییر نماید اما پیشنهاد می کنم از رنگ های گرم استفاده نمایید.
  • از رنگ های طبیعی مانند رنگ گل ها و گیاهان خانگی استفاده کنید و بگذارید آنها  قوانین استفاده از رنگ های سیاه و سفید را نقض نمایند. استفاده از رنگ های طبیعی در محیط سیاه و سفید جلوه ای خاص به آن ها خواهد داد.
  •  اتاق غذاخوری خود را با رنگ سفید تزیین کنید، رنگ سفید رنگی ایده آل برای سالن غذاخوری شماست که باعث می شود انرژی های مثبت فراوانی شما را هنگام صرف غذا در کنار اعضای خانواده تان یاری دهند.

  • اصلا از سرامیک و دیوارهایی به رنگ سیاه در ابعاد بزرگ استفاده نکنید!!! بهتر است از رنگ سوم برای سرامیک و دیوار های ابعاد بزرگ با رنگ تیره استفاده کنید.

  • از گلدان ها و دکوری جات سیاه استفاده کنید و برای ایجاد طراحی موفق نگران نباشید رنگ سیاه تاثیر خود را خواهد گذاشت حتی در ابعاد کوچک.

  • سعی کنید در طراحی دکوراسیون اتاق خواب از رنگ سوم که گرم و صمیمی تر است استفاده بیشتری نمایید تا محیطی آرام و با موجی آرامش دهنده برای اتاق خواب ایجاد شود.

  • طراحی دکوراسیون مشکی و سفید در خود انرژی های پنهان بسیاری دارد. امیدواریم در کنار طراحی زیبا و ایده آل بتوانید از این انرژی ها کمال استفاده را ببرید.

طراحی آشپزخانه با کابینت سفید و مشکی

طراحی آشپزخانه با کابینت سفید و مشکی

نکات مهم در انتخاب طرح و ترکیب رنگها برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ را در مقاله های بیان کرده ایم فقط تنها نکته ای که باید اضافه کنیم اجرای هوشمندانه تیرگی و روشنی در آشپزخانه ای است که قصد داریم ان را با رنگ سفید و مشکی تکمیل کنیم.واضح است که برای آشپزخانه های کوچک استفاده ی کمتر از رنگ مشکی و بیشتر از رنگ سفید توصیه می شود و برای آشپزخانه های بزرگ محدودیت خاصی وجود ندارد.

مدل کابینت سفید مشکی از انواع کابینت ها با طرح مدرن و زیبا است و این مدل کابینت می توانند زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما را چند برابر کنند.کابینت های سفید و مشکی از انواع مدل کابینت مدرن و به روز هستند که این مدل کابینت ها باعث ایجاد فضایی متفاوت در دکوراسیون آشپزخانه های مدرن بزرگ و کوچک می شوند.