ساخت باغ ویلا 


ساخت باغ ویلا در شهریار از ابتدای شکل گیری این منطقه رونق داشت.شهریار به واسطه آب و هوای ویژه و فاصله کم از تهران جایگاه مناسبی برای انتخاب باغ ویلا در شهریار می باشد.اما برای ساخت باغ ویلا در شهریار رعایت اصول حرفه ای از کارهای مهم می باشد.قبل از اجرای نقشه باغ ویلا  باید به تراکمی که شهرداری برای نقاط و مکان های شهری و روستایی و بیرون از شهر و یا به عبارتی داخل شهر در نظر گرفته است دقت کنیم .تراکمی که شهرداری شهریار برای شهر در نظر گرفته 50 درصد و برای حومه شهر 30 درصد می باشد . در واقع حق ساخت و تراکم در شهر 50 درصد متراژ زمینی است که قرار است باغ ویلا و یا ساختمانی در آن احداث شود و این از مراحل اصلی ساخت باغ ویلا می باشد. . برای مثال شما مالک زمینی به متراژ 400 متر مربع در اطراف شهر در شهریار هستید و میخواهید نقشه ای برای ساخت باغ ویلا تهیه و اجرا کنید ، شما فقط میتوانید 30 درصد از 400 متر زمین خود را یعنی 120 متر مربع از زمین خود را جهت ساخت  برای باغ ویلا در نظر بگیرید و 280 متر مربع باقیمانده از زمین باید به فضای سبز و حیاط و محوطه  سازی باغ ویلا شما اختصاص داده شود .

مراحل ساخت باغ ویلا

مراحل ساخت باغ ویلا از مرحله پی کنی شروع می شود، که کارگران ،محل تعیین شده با استفاده از رنگ ریزی را کنده تا برای اجرای فنداسیون توسط اسکلت کار یا همان آلماتور بند صورت گیرد. 
اجرای فنداسیون باغ ویلا که طبق نقشه محاسباتی توسط اسکلت کار یا همان آلماتوربند انجام می شود در نحوه ساخت بسیارمهم می باشد.
بعد از اجرای فنداسیون باغ ویلا مرحله اجرای اسکلت و سقف ها و ستون ها می باشد.
بعد از اجرا و تمام شدن سربندی و جوشکاری سقف مرحله سفت کاری باغ ویلا به اتمام وشروع مرحله نازک کاری می شود ، که در ابتدا نصب پنجره ها ، تعمیرات سیاه دیوارها و چهارچوب ها ، وبعد از این مرحله انجام تاسیسات برق و برق کشی  و انجام لوله کشی ها است.
در مرحله بعد باید عایق کاری آشپزخانه و سرویس ها و کف باغ ویلا توسط عایق کار ایزوگام انجام شود .
بعد از عایق کاری نوبت مرحله کاشی کاری دیوارهای سرویس و آشپزخانه که همزمان در همین مرحله سقف باغ بسته به سلیقه صاحبش میتوان سقف را از چوب روس ،کناف، لمبه ، و یا سقف کاذب انجام داد. 
بعد از مراحل بالا مرحله سفید کاری دیوارهای داخلی و بیرونی است، که دیوار ها توسط بنا با استفاده از مصالح پودر سنگ و سیمان سفید اقدام به سفید کردن دیوار های ازقبل تعمیر شده توسط بنا با سیمان سیاه می شود. 
بعد از این مرحله کف سازی که شامل نصب سرامیک ، سنگ ، و یا پارکت است صورت می گیرد.
بعد از مراحل بالا  نوبت به مرحله نصب وسایل  میرسد ، که بعد از اتمام کف باغ ویلا می توان از نصب شومینه و نصب کلید پریزها و چراغ ها ، کمد دیواری و کابینت آشپزخانهو نصب شیرآلات و توالت ایزانی و ... نام برد.
و سپس نوبت نصب درب ها و پنجره ها و شیشه های پنجره های داخلی و بیرونی است. 


باغ ویلا در شهریار


ما در املاک پدر با ارائه باغ ویلا لوکس،باغ ویلای استخردار و .... با قیمت های متنوع در خدمت شما عزیزان هستیم.املاک پدر با کادری مجرب این امکان را به شما خواهد داد تا متناسب با هزینه ای که در نظر دارید باغ ویلای مد نظرتان را خریداری کنید.