گرچه ویلاهایی که نمای رومی و خاص دارند ، زیبا هستند ولی معماری مدرن نظر دیگری دارد و در این معماری ، ساختمان ها و باغ ویلا ها نمای ساده و مینیمال دارند . امروزه به قدری تنوع در مصالح و تکنولوژی زیاد شده است که شما هرچیزی که بتوانید تجسم کنید ، میتوانید بسازید . پس چه بهتر که سعی کنیم دامنه ساخت نما های مدرن را گسترش بدهیم.

اگر صحبت از سادگی در نما میشود ، به این معنا نیست که  باید امکانات و زیبایی را از نمای ساختمان بگیریم ، بلکه به این معناست که نمای ساختمان را آنچنان بهینه طراحی کنیم که علاوه بر زیبایی ، کاربری بیشتری از مدل های قدیمی تر داشته باشد .طرح های مینیمال در معماری معاصر ، به بیننده حس آرامش و راحتی القا میکند.

ساخت ویلا مدرن و مینیمال

هندسی طراحی کنید

خطوط صاف و هندسی از اصول اولیه معماری مدرن هستند و به معنی استفاده کردن از یکی از اشکال هندسی به طوری که به زیبایی محیط را محصور کند ، است .

به اندازه طراحی کنید

طراحی مدرن تاکید زیادی بر "کافی بودن" طرح دارد. یعنی به اندازه نیاز طراحی کنید و از جزییات اضافی دوری کنید و بیشتر برای زندگی کردن فضا ایجاد کنید تا اشیا .

منطقی فکر کنید

یک طراحی مدرن خوب نشان دهنده نحوه فکر کردن منطقی و عاقلانه معمار است .اینکه معمار چطور با استفاده از هندسه ، در عین سادگی فضایی خلق میکند که  بدون جزییات اضافه ، بتواند بیشترین استفاده از نور طبیعی و فضای اطراف را داشته باشد .

طراحی مدرن نمای باغ ویلا علاوه بر زیبایی ، مزیت های دیگری نیز دارد . همانطور که گفتیم این سبک معماری تاکید زیادی بر روی بهینه بودن دارد . این بهینگی میتواند بر روی هزینه های شما برای ساخت نما نیز تاثیر زیادی بگذارد و هزینه ساخت را به طور چشمگیری کاهش بدهد .بعلاوه برای این سبک از معماری شما باید از مصالح و متریالی استفاده کنید که دوام خوبی نیز دارد و این به این معنیست که در آینده هزینه کمتری برای بازسازی و نگهداری ویلا میکنید.

ساخت نما ساده و مینیمال برای ویلا