همیشه زمانی که مدت کمی به پایان سال میلادی مانده باشد، موسسه پنتون رنگ سال آینده را اعلام میکند. این رنگ را میتوانید دردکوراسیون باغ ویلا و منازل پیاده کنید. سال گذشته رنگ بنفش از طرف این موسسه رنگ سال اعلام شده بود. اما این بار رنگ مرجانی، به عنوان رنگ سال 2019 اعلام شد.

رنگ مرجانی در دکوراسیون خانه و ویلا

رنگ سال 2019 برای دکوراسیون باغ ویلا

رنگ مرجانی تلفیقی از رنگ های نارنجی و هلویی همراه با اثری از رنگ طلایی است. این رنگ به دلیل اینکه از مرجان های دریا الهام گرفته شده است، میتواند باعث سرزندگی و نشاط بشود. مدیر اجرانی موسسه پنتون در مورد علت انتخاب رنگ مرجانی به عنوان رنگ سال 2019 گفته است که برای انتخاب این رنگ به سراغ هنر، معماری و صنعت مد رفتیم. زیرا که رنگ های زیادی وجود دارند که میبایست از میان آنها انتخاب میکردیم. نگاهی انداختیم به تصاویری که در شبکه های اجتماعی از غذا ها، لباسها و مناظر منتشر میشد. در دنیایی که اسیر و غرق رسانه های دیجیتال شده ایم و زمانی برای زندگی و لذت بردن از طبیعت نداریم، رنگ مرجانی که از طبیعت فوق العاده زیر آب الهام گرفته شده، میتواند رنگ مناسبی باشد. این رنگ را به راحتی میتوانید در دکوراسیون باغ ویلا استفاده کنید.

رنگ مرجانی به راحتی با دکوراسیون باغ ویلا ست میشود. اگر میخواهید از این رنگ استفاده کنید، میتوانید به سراغ رنگ کردن یکی از دیوارها بروید. حتی این رنگ برای استفاده کردن در راه رو های خانه و سرویس ها نیز مناسب است.

ست کردن رنگ مرجانی ، رنگ سال

رنگ مرجانی میتواند توناژ هایی از صورتی و حتی نارنجی داشته باشد. و ترکیب مرجانی با رنگ های خاکستری، شنی و خاکی بسیار زیبا میشود. همانطور که در تصویر میبینید مبلمان مرجانی میتواند فضای خانه را به کلی عوض و روحیه را شاد و پر انرژی کند.

رنگ مرجانی رنگ سال 2019 در دکوراسیون باغ ویلا