انتخاب رنگ سبز برای عنوان این مقاله از این جهت است که رنگ سبز در دکوراسیون داخلی رنگ ویژه ای محسوب میشود چرا که بودش این رنگ آرامش است.رنگ سبز ارامش و زیبایی را به صورت توامان در فضا ایجاد میکند.اما استفاده درست و هماهنگ با محیط میتواند استفاده از این رنگ را به نتیجه مطلوب برساند.کارشناسان فعال در زمینه دکوراسیون معتقدند که رنگ سبز برای فضاهای آفتاب گیر بهترین گزینه است و ترکیب آفتاب با رنگ سبز سنبلی از طبیعت را در فضا ایجاد میکند.برای آگاهی از دیگر اصول استفاده از رنگ سبز با این مقاله همراه شوید.

تناسب فضا و رنگ سبز

نکته اصلی در دکوراسیون ویلا  تناسب است.لازمه استفاده از هر المانی تناسب بین آن المان و فضا است.برای مثال رنگ سبز به واسطه داشتن انرژی بالا و آرامش بی نظیر برای اتاق مطالعه بسیار مناسب است.اما این بدین معنا نیست که استفاده از این رنگ برای دیگر فضاها مانند اتاق نشیمن مناسب نیست.برای استفاده از رنگ های مختلف باید نسبت به هارمونی رنگ ها آگاهی داشته باشید. از ترکیب های رنگی متفاوت برای دکوراسیون بهره بگیرید، رنگ سبز در مرکز چرخه رنگی قرار گرفته و از سردی بیش از حد آبی و گرمی بیش از حد زرد می کاهد، به همین منظور این رنگ را متوازن کننده دیگر رنگها می خوانند، از این رنگ زیبا در کنار دیگر رنگها و بخصوص رنگ سفید در فضای حمام خود بهره بگیرید، و به واسطه آن آرامش و زیبایی بسیار زیادی را به فضای خود بدهید.

نقش رنگ سبز در اتاق نشیمن

نقش رنگ سبز در اتاق نشیمن

اتاق نشیمن اولین تصویری است که مهمان شما با آن موجه خواهد شد پس دقت در چیدمان اتاق نشیمن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. امروزه ترویج زندگی آپارتمانی، سبب شده تا اغلب مردم از طبیعت فاصله بگیرند. یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توانید لحظاتی را دور از هیاهوی زندگی شهری سپری کنید این است که در فضا‌های آفتابگیر اتاق نشیمن، از گیاهان آپارتمانی استفاده کنید تا رنگ سبز اتاق نشیمن خود را بیشتر کنید. استفاده از اشیاء سبز رنگ مانند مبلمان، فرش یا دکور‌های سبز رنگ، راه‌حل دیگری برای داشتن خانه ای با دکوراسیون سبز رنگ است.